Evaluatie Symposium Kwaliteit Cliëntondersteuning
19 november 2018
Algemene ledenvergadering BCMB 2018 (alleen voor leden)
Introductie
Fijn dat je aanwezig was op ons symposium Kwaliteit Cliëntondersteuning naar een hoger niveau van 19 november jl. Als organisatie die ‘leren’ hoog in het vaandel heeft staan , willen wij graag je mening horen over de kwaliteit van het symposium. Met jouw feedback kunnen wij voor toekomstige evenementen verbeteringen invoeren.
Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 minuten. Alvast hartelijk dank voor je moeite.
Auke Blom en Ilse Debije
Persoonlijke gegevens
Beoordeling van de organisatie van het Symposium
Dagvoorzitter
Beoordeling Locatie Hotel van der Valk Houten
Beoordeling lezingen en presentaties
IIlya Soffer, Directeur Ieder(in): Door de bomen het bos…..
Dîde Sörman, Voorzitter BCMB: Speerpunten beleid BCMB
Wim Dekker, CHE: Presentatie Resultaten Onderzoek naar Kwaliteit Cliëntondersetuning
Anneke Doornbos, ervaringsdeskundige: Nest met spiegelei
De pitches