Evaluatie Symposium Kwaliteit Cliëntondersteuning

19 november 2018

Algemene ledenvergadering BCMB 2018 (alleen voor leden)

 

Introductie

Fijn dat je aanwezig was op ons symposium  Kwaliteit Cliëntondersteuning naar een hoger niveau van 19 november jl. Als organisatie die ‘leren’ hoog in het vaandel heeft staan , willen wij graag je mening horen over de kwaliteit van het symposium. Met jouw feedback kunnen wij voor  toekomstige evenementen verbeteringen invoeren.

Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 minuten. Alvast hartelijk dank voor je  moeite.

 

Auke Blom en Ilse Debije

 

Persoonlijke gegevens

Beoordeling van de organisatie van het Symposium

Dagvoorzitter

Beoordeling Locatie Hotel van der Valk Houten

 

Beoordeling lezingen en presentaties

 IIlya Soffer, Directeur Ieder(in):  Door de bomen het bos…..

Dîde Sörman, Voorzitter BCMB: Speerpunten beleid BCMB

Wim Dekker, CHE: Presentatie Resultaten Onderzoek naar Kwaliteit Cliëntondersetuning

Anneke Doornbos, ervaringsdeskundige: Nest met spiegelei

De pitches